Устройство передней ступицы УАЗ «Буханка»
Содержание
- 1 Устройство передней ступицы УАЗ-452 “Буханка”
- 2 Техническое обслуживание
Передняя ступица на УАЗе “Буханка” — одна из деталей, входящая в ходовую часть автомобиля. Разберёмся в её назначении, устройстве и техническом обслуживании.
Устройство передней ступицы УАЗ-452 “Буханка”
Итак, ступица выступает соединительным элементом между валом и диском колеса. Её основная задача — передать крутящий момент на колесо, чтобы машина поехала. Эта информация известна всем автолюбителям. Ещё на эту деталь крепятся тормозные механизмы. Интересно, что на всех модификациях УАЗ-452 ступицы конструктивно одинаковы, в каждую из которых входит два идентичных по размеру конических роликовых подшипника. От осевых перемещений эти запрессованные в ступицу подшипники удерживают упорные кольца, которые вставляются в специально сделанные канавки.
Интересный материал тут: ручник уаз
Ступица передняя/задняя на УАЗ “Буханка”: схема.
Подшипник как передней, так и задней ступицы (помним, что они идентичные) УАЗ “Буханка” внутренним кольцом установлен на цапфе, затянут гайками, застопорёнными шайбами. У наружных подшипников между внутренними кольцами и гайками размещаются упорные шайбы с язычками, которые вставляются в пазы, расположенные на цапфах.
Во внутренние торцы ступиц запрессованы сальники. Их задача — защитить деталь от попадания воды, пыли и грязи, а также предотвратить вытекание смазки. Сальники отделены от внутренних подшипников упорными шайбами, задача которых — при необходимости вытолкнуть внутренние кольца подшипников. Это сделано для того, чтобы не повредить рабочие кромки основных элементов, если придётся снимать ступицы с цапф.
Полезный материал здесь: сальник переднего моста уаз патриот
На ступицах есть пять болтов, которые запрессовываются во фланцах. Болты здесь многофункциональные:
- служат для крепления колёс;
- для маслоотражателей, работающих вкупе с тормозными маслоотражателями, которые не дают смазке из сальников попасть на тормозные колодки.
Популярный контент: колодки уаз патриот
Плюс ко всему маслоотражатели становятся физической преградой, препятствующей попаданию дорожной пыли на сальники. Ступицы соединяются с полуосями с помощью шести торцевых шпилек.
Рекомендуем почитать здесь: сальник хвостовика уаз буханка
Техническое обслуживание
Поскольку обсуждаемая деталь — элемент ходовой части автомобиля, а значит, в процессе длительной эксплуатации в местах посадки подшипников и на других “трущихся” поверхностях рано или поздно появляются следы износа. Частично проблему можно решить, впрессовав в ремонтируемую часть специальные втулки. Но, если определяется значительный люфт, нагрев передней/задней ступицы или шум, который исходит от колеса, УАЗу “Буханке” предстоит замена подшипника. Как определить износ, а также заменить и отрегулировать подшипники ступиц, мы обсуждали здесь.
Полезный материал здесь: хвостовик уаз
Очевидно, лучшее лечение — это профилактика, поэтому не стоит пренебрегать регулярным техническим обслуживанием ступиц колёс. Проводить его несложно, необходимо периодически:
- Проверять (если нужно, то регулировать), как затянуты ступичные подшипники. Для этого нужно просто покачать колесо. Большой зазор приведёт к разрушению подшипников из-за ударов во время движения. Слишком маленький зазор станет причиной их нагрева, вследствие чего смазка вытечет, подшипник выйдет из строя.
- Осуществлять замену смазки в колёсных ступицах, поддерживая её слой толщиной в пределах 10-15 мм.
- Подтягивать гайки на шпильках и фланцах. “Болтающиеся” гайки могут легко срезать шпильки, которыми ступица крепится к полуосям.
Если решили провести ТО ходовой части и заменить смазку в ступицах, не поленитесь осмотреть подшипники, проверьте состояние их наружных колец, сальников и втулок. Нашли следы износа, такие как потёртости, тёмные пятна, участки “выкрашивания” или повреждённые внутренние кольца, — подшипник следует заменить.
А вы, уважаемые уазовладельцы, давно меняли смазку на передней/задней ступице своего УАЗа “Буханка”?
Рекомендуем почитать здесь: как подтянуть шкворня на уаз буханка
youtube.com/embed/WYC53h7Ol90″/>Вас может заинтересовать: ремонт поворотного кулака уаз
Запчасти колеса УАЗ (диски, ступица, колпак)
- Главная
- Товары
- Запчасти УАЗ
- Колесо УАЗ (ступица, диск, колпак)
Фильтр
Сортировка
Показывать: по 1003005001000
Втулка сальника ступицы редукторного моста УАЗ 469
Артикул
469-2407165
Производитель
УАЗ (ПАО)
Втулка сальника ступицы УАЗ 452, 3151
Артикул
69-2401025
Производитель
УАЗ (ПАО)
Гайка колеса УАЗ 469, 452, 31512 Хантер
Артикул
3151-3101040
Производитель
БелЗАН (АвтоНормаль) ОАО г. Белебей
Гайка крепления подшипника ступицы УАЗ 469, 452
Артикул
69-2401052
Производитель
УАЗ (ПАО)
Диск колеса УАЗ 469, 452 Буханка (R15)
Артикул
450-3101015-01
Производитель
ГАЗ
Диск колеса УАЗ Патриот, Хантер (R16) штампованные
Артикул
31622-3101015-01
Производитель
ГАЗ
Диск колесный УАЗ Патриот 3163 (R18) литой Калахари (серебристый металлик) без колпака 3163-3101015-20
Артикул
3163-3101015-20
Производитель
КиК СП г. Красноярск
Диск колесный УАЗ Патриот 3163 литой штатный (колеса R16) 3163-3101015-10
Артикул
3163-3101015-10
Производитель
КиК СП г. Красноярск
Диск колесный УАЗ Патриот нового образца рестайлинг (R16) литой Алмаз 3163-3101015-72
Артикул
3163-3101015-72
Производитель
КиК СП г. Красноярск
Колпак ступицы УАЗ 452, 469
Артикул
452-3103065
Производитель
УАЗ (ПАО)
Кольцо стопорное подшипника ступицы УАЗ
Артикул
69-3103024
Производитель
Красная Этна
Маслоотражатель ступицы УАЗ 3151, 3741 задней
Артикул
469-3501061
Производитель
УАЗ (ПАО)
Маслоотражатель ступицы УАЗ колеса
Артикул
469-3103060
Производитель
УАЗ (ПАО)
Подшипник 127509 ступицы передней УАЗ
Артикул
TSN 3. 4.10
Производитель
TSN
Подшипник 127509 ступицы передней, задней УАЗ 452, 3741, 3162, 3163
Артикул
3151-00-3103025-00
Производитель
КПК, UBP (Курская подшипниковая компания)
Подшипник 127509 ступицы передней, задней УАЗ Патриот, Буханка, Хантер
Артикул
Производитель
ГПЗ (Государственный подшипниковый завод)
Подшипник 127509 ступицы УАЗ 3151-3103025
Артикул
3151-3103025
Производитель
СПЗ (Саратовский подшипниковый завод) ОАО г.Саратов
Прокладка ступицы УАЗ 469, 3151, Патриот (паронит) 469-3103055
Артикул
469-3103055
Производитель
Россия
Сальник ступицы УАЗ (60*85*10)
Артикул
3741-3103038
Производитель
Резинотехника ЗАО (г.Балаково)
Сальник ступицы УАЗ (60*85*10) черный
Артикул
3741-00-3103038-00
Производитель
ИП Шатунов В.П. г.Чайковск
Сальник ступицы УАЗ 3741-3103038-95
Артикул
3741-3103038-95
Производитель
Россия
Сальник ступицы УАЗ Патриот
Артикул
3163-3103038
Производитель
УАЗ (ПАО)
Ступица задняя УАЗ Патриот в сборе АБС
Артикул
3163-3104010
Производитель
УАЗ (ПАО)
Ступица задняя УАЗ Патриот с АБС
Артикул
3163-3104006
Производитель
УАЗ (ПАО)
Ступица передняя УАЗ Патриот 3163 (голая)
Артикул
3163-3103015-10
Производитель
УАЗ (ПАО)
Ступица передняя УАЗ Патриот под АБС
Артикул
3163-3103006
Производитель
УАЗ (ПАО)
Ступица передняя УАЗ Патриот с диском в сборе
Артикул
3163-3103010
Производитель
УАЗ (ПАО)
Ступица передняя УАЗ Хантер, 3160 с диском в сборе
Артикул
3160-3103010
Производитель
УАЗ (ПАО)
Ступица УАЗ 3160, 452 передняя/задняя
Артикул
3741-3103015-10
Производитель
УАЗ (ПАО)
Ступица УАЗ 452 с барабаном в сборе
Артикул
3741-3103010
Производитель
УАЗ (ПАО)
Ступица УАЗ 469 Буханка передняя/задняя (голая)
Артикул
АДС 3741-3103015
Производитель
АДС (Автодеталь-Сервис)
Ступица УАЗ 469 с барабаном в сборе (редукторный мост)
Артикул
469-3103006-03
Производитель
УАЗ (ПАО)
Ступица УАЗ 469, 3151 военная (мост редукторный)
Артикул
3151-3103015
Производитель
УАЗ (ПАО)
Шайба замочная ступицы колеса УАЗ 69-2401055
Артикул
69-2401055
Производитель
Россия
Шайба стопорная ступицы УАЗ
Артикул
61-121168
Производитель
УАЗ (ПАО)
Шайба упорная сальника ступицы УАЗ
Артикул
452-3103032
Производитель
УАЗ (ПАО)
3D-модели — заз_1102 nova+уаз запас буханки [Удалено]
JavaScript отключен. Для лучшего опыта, пожалуйста, включите JavaScript в вашем браузере, прежде чем продолжить.
- Автор темы араик71
- Дата начала
- 16
- 2832
Ознакомьтесь с новинками продукции Fanatec и предложениями здесь
Примите участие в гонке, чтобы получить шанс выиграть 150 000 долларов и встретиться с Лэндо Норрисом
- Статус
- Закрыто для дальнейших ответов.
араик71
араик71
#1
araik71 представил новый ресурс:
zaz_1102 nova+uaz buxanka stok — игры
1.при установке будут помещены файлы в mysummercar_data и обновление mechsave
p.s блогеры удалите его пожалуйста)использование и переделка запрещены!!
моя страница в вк https://vk.com/araik71Нажмите, чтобы развернуть…
Подробнее об этом ресурсе…
араик71
араик71
- #2
Александр192111
Александр192111
- #3
araik71 сказал:
Нажмите, чтобы развернуть…
Хочу сказать что это «сток», а не «сток». Но в любом случае мод отличный!
араик71
араик71
- #4
араик71
араик71
- #5
араик71
араик71
- #6
араик71
араик71
- #7
араик71
араик71
- #8
араик71
араик71
- #9
араик71
араик71
- #10
араик71
араик71
- #11
араик71
араик71
- #12
араик71
араик71
- №13
араик71
араик71
- №14
араик71
араик71
- №15
араик71
араик71
- №16
араик71
араик71
- # 17
Этот ресурс был удален и больше недоступен для загрузки.
- Статус
- Закрыто для дальнейших ответов.
Беспроводной руль Simucube Tahko GT-21
- Гоночный отдел
4,00 звездочки 1 оценок
- просмотров
- 8к
- Отзывы
- 1
Первое официальное беспроводное колесо Simucube от финской компании Granite Devices. Отличный стандартный GT-руль, чтобы вы могли начать участвовать в гонках! Поставляется с колесами SQR Купить сейчас на trakracer.com за 832,00 долларов США. Tahko GT-21 Wireless Wheel, первый руль в экосистеме Simucube. Он предлагает…
Рулевое колесо Fanatec Podium Fanatec GT World Challenge
- Гоночный отдел
- просмотров
- 7к
Модульные компоненты из линейки Podium объединяются для создания высокоэффективного рулевого колеса, как в серии Fanatec Esports GT Pro 2021 года. Купить сейчас на Fanatec.com за 629,95 евро Функции Обод колеса ClubSport 320 Трехспицевый алюминиевый диск диаметром 320 мм. Подлинная…
Fanatec ClubSport Pedals V3 Brake Performance Kit
- Гоночный отдел
- просмотров
- 5к
Человеческое тело гораздо лучше запоминает напряжение мышц, чем положение ног. Вот почему все автомобильные тормоза измеряют давление, а не ход. Гоночные машины и автомобили Формулы-1 почти не путешествуют. Купить сейчас на Fanatec.com за 29,95 евро Функции Может использоваться на педали тормоза ClubSport Pedals V3…
Fanatec CSL DD (5 Нм)
- Гоночный отдел
- просмотров
- 19к
- Оценка реакции
- 2
Технология FANATEC® Direct-Drive реализована в серии CSL. От тонкого изгиба боковины до мощного самовыравнивающегося крутящего момента вы почувствуете все с повышенным чувством реализма. Ожидаются исключительно четкие и динамичные ощущения силовой обратной связи. Купить сейчас на Fanatec.com за 349 евро,95 Характеристики…
Колесная база Fanatec Podium DD2
- Гоночный отдел
5 звезд. 1 оценок
- просмотров
- 15к
- Отзывы
- 1
Представляем Podium DD2, непревзойденную силовую обратную связь. Прорывная технология, невероятная производительность. Проще говоря, самое передовое решение с прямым приводом. Купить сейчас на Fanatec.com за 1,49 евро9,95 Функции Специально разработанный серводвигатель, разработанный нашими инженерами и…
Педали Fanatec CSL LC
- Гоночный отдел
- просмотров
- 10к
CSL Pedals LC представляет собой комплект педалей CSL и комплекта датчиков нагрузки для педалей CSL. Купить сейчас на Fanatec.com за 199,95 евро ОСОБЕННОСТИ Трехпедальный комплект (сцепление, тормоз, газ) Цельнометаллическая конструкция (за исключением поверхностей педалей). Педали изготовлены из толстой стали, что помогает предотвратить…
Делиться:
Фейсбук Твиттер Реддит Пинтерест WhatsApp Электронное письмо Делиться Соединять
Топ
айини ама-хабы у нас-уазик? Амахабху ку-«U-Patriot» мы-УАЗ: umyalelo wokufakwa emotweni
Phakathi kwenani elikhulu labahamba ngezimoto kukhona abaningi balabo abakhetha ukuhamba okulinganiselwe ku-asphalt ehlanganisa ukufuna amakhono ngaphandle komgwaqo. Abaningi babo banezibonelo ezahlukene ze- УАЗ. Lezi zimoto zihlukaniswa nokutholakala kwe — полный привод. Эзинхлобонхлобо эзинженге- «Патриот», «Охотник», «Буханка», шайела i-4×4, i-plug-in. Куйини лоху конке лоху? Futhi iqiniso lokuthi lokhu kushayela akudingeki ngaso sonke isikhathi. Phela, uma abashayeli bese behamba emgwaqweni, ngokuvamile ngezimpelasonto bephumula emsebenzini.
Нгахо-ке, кулаво мазинга лафо кунгадингеки хона укушайела окугцвеле, фака ама-хабы ку-уаз. Okuyinhloko, futhi нома kunjalo, umsebenzi kuphela walezi zindlela ukuhambisa i-torque esuka phambili phambili ngqo esiteshini uqobo нома ukukhipha lokhu kuxhumana uma kwenzeka kungekho sidingo sokushayela okugcwele.
Kungani ukuvimbela yonke i полный привод?
Лафа, экубонени кугала, конке кулула. Isibonelo, kungenzeka ukuthatha insimbi yokugubha ububanzi cishe ngo-100 mm futhi ifakwe kwi- neve yesondo. Khona-ke ungabeka amasondo emipulini yokushayela. Ликиниле, литхембекиле фути лилула.
Кодва-ке, лапха амаСУВ ашия эмгвакэни ве-асфальт фути, удака олухлабайо, лукала нгокушела укутола исивинини. Kulezi zindlebe, umoya uphazamisekile, injini nokudluliswa kwezinto zihlukumezeka ukuzwa umsebenzi we-injini nokudlulisa, umshayeli usuvele ecabanga ngohambo olude olude, kanti i-передняя ось, ngisho nangaphambi kokushiya i-qhubejiasphalt, inqunywe, yi-lever. Куйини укуджикелеза кусука? Кусукела нгесивинини самавили. Lapho imoto ihamba eduze ne-asphalt, amasondo ajikeleza ukushayela kanye nama-шарниры скорости угловые. Lezi zinsuku zinikeza amandla kule reducer kanye ne-front card gear.
Кулоху акухо луто олуби кахулу. Ezingxenyeni eziningi ze-Ульяновский автомобильный завод kukhona ukudluliselwa okunokwethenjelwa, okuzoqina kuyokwanela ngisho nokude okude kakhulu nokude ezindaweni ezibucayi kakhulu. I-injini izokwazi futhi ukuguqula kalula ama-node, okwamanje okwamanje akudingekile.
Kungani injini ingadla uketshezi olwedlulele, ngoba ku-drive egcwele kulokhu akukho isidingo? Kungani kufanele ubekezelele izici ezincane, kodwa zisezingeni eliphansi? Kuthiwani ngokubhekiselwe kwezinye izindodi zokulimala okwamanje manje akukho okudingekayo? Futhi ngesikhathi sokunyakaza, ukuduma okuhlukahlukene kanye nomsindo kungabonakala, okuvela ngenxa yokujikeleza kwezixuku ezinzima. Ума энгехо ло мшайели адинга, ке индлела энгконо кахулу укухифа амасондо укусука ку-драйв. Lona impendulo yombuzo ukuthi ngabe ama-hubs adingekayo ku-UAZ Patriot.
Муфта выключения переднего колеса
Yilokho kanye la madivaysi abhalwe ngokufanele embhalweni yolimi lwesiRussia. Zivame ukufakwa kuma-ступицы передней пары колес futhi ziyasebenza njengendlela yokuxhuma okunamandla kwesondo ne-drive uma kungadingeki umshayeli.
Ихупхуле ама-хабы ку-УАЗ: идивайси канье номгомо вокусебенза
Нгахо, нгемисебензи ялези зинхланганисела конке кучачиле. Kodwa basebenza kanjani futhi bahlelwa kanjani? Ukuze uphendule ле mibuzo emibili ebalulekile, udinga ukwazi ukuthi yiziphi izinhlobo. Ngokuba izimoto ezingekho emgwaqweni zisebenzisa amadivaysi e-manual ne-automatic. Кодва лоху кухлуканисва кунгабхеква ндженгомгомо.
Умкулу
Le mikhiqizo itholakala kumamodeli amaningi angaphandle-emgwaqeni cishe cishe wonke abakhiqizi noma kuphi emhlabeni. Izandla zakwa-UAZ nazo zivame kakhulu ezweni lethu.
Indlela yokusebenzisa
Le nddlela isetshenziselwa ukunciphisa ukugqoka kwezinxenye nezingxenye ngaphambili kokushayela imoto yemoto, kanye nokugcina uphethiloli, uma kudingeka uhambe kaningi enemiglaqloweni. Ума умшайели эхлуканиса ибхулохо, кункомека фути укуба ункамуле укусука ку-драйв йехабху кумавили ангапхамбили.
Квензива канджани лоху? Ngokomyalelo, onamathele emotweni ye-UAZ «Hunter», ama-hubs kumele ahunyushwe endaweni ehethekile. Нгокувамиле леси сикхундла сибхалве эмзимбени вендлела. Ukuze wenze lokhu, usebenzisa ukhiye ohhethekile, susa i-hood, bese uvala isikhwama kusuka emgodini we-shaft drive. Khona-ke kungenzeka ukuhumusha isibhamu endaweni lapho i-кольцевая канавка ebusweni iphakama endizeni eyodwa nengxenye yokuphela kwegceke. Khona-ke kuyadingeka ukuqhuma i-cap. Lokhu kuyiqiniso kuzo zonke izinhlobo ze-UAZ ezingekho emgwaqweni. Нгакхо-ке, укувала канджани исондо куякондакала. Ungabandakanya kanjani ama-хабы ку-уаз? Kumele kwenziwe ngokukhwehlela nokuqinisa isibopho.
Kuzo zonke lokhu kungacaciswa ukuthi ukuxhuma kunamathele ekugcineni kwengxenye ye-вал привода. Futhi, ngosizo lwethuluzi elikhethekile lingagxilika ngokuqinile kwi-hub фланец noma lijikeleze ngokuzimela kwehabhu. Amadivaysi agxila ekuthembekeni kwawo, noma kunjalo, kunzima ukusebenzisa ihabhu elinjalo, ngakho-ke ama-hubs alolu hlelo ayasetshenziselwa i-UAZ «Hunter» SUV. Ungayisebenzisi kwezinye izindlela ezikhiqizwa namuhla.
Imishini yesimanje: 2.0 ама-концентратора
Manje, uma udinga ukuvala noma ukuvula amasondo, vele uphume emotweni bese uvula ushintsho olukhethekile endaweni efunayo. Лези зихундла зи-2: 4х4 нома 2х2 купела. Khona-ke ungaphinda ubuyele ku-SUV uphinde uqhubeke nohambo.
Yile nddlela ama-hubs ku-UAZ afakiwe, afakwe kwizimoto eziningi ezingekho emgwaqweni nakweminye imimiqizo, ngisho nakwamanye amazwe. Mayelana nemininingwane yobuchwepheshe, umakhi ngamunye wedivaysi unendlela yakhe.
Изинзузо Нокунгалунги
Phakathi kwezinzuzo eziyingqayizivele ezihlinzeka ngezindlela, kunokwenzeka ukuhlukanisa amandla angavamile. Амандла Лафонг-Марджин. Фути, ама-плюсы афака лула укуклама, укутхембека нокулула укусетшензисва.
Кодва, ума уфака ама-хабы ку-уаз, унгахохлва нгезимо эзимби. Ngakho-ke, ukuze usebenzise, udinga ukuphuma ku-salon futhi ungcolile izandla zakho ezihlanzekile mayelana nobuncwane, futhi ngokuvamile ngisho nokushintsha kweqhwa.
Yebo, kufanelekile ukusho ngeqhwa. Abanye abakhiqizi benza izinguquko kusuka epulasitiki. Kubonakala sengathi lena yinto engenangqondo kakhulu engasetshenziswa kuphela ohlelweni lokudlulisela. Кодва ку-фрост энкулу укутхи ипластики айифуни, фути лоху квенза кубе лула укушинтша индлела йокусебенза эхлукиле.
Enye inzuzo ye-hubs ngesandla ingabonakala ukuthi kungenzeka ukufaka noma ukukhipha ukuxhuma kwangaphambili ngqo ukusuka ekhamini elihamba pambili, uma ama-hubs (ку-УАЗ «Буханка» нома «Патриот» afakwa — ngaphandle kokuhambin kokuhlyanovsk) мы-автомобиль. Lokhu ngezinye izikhathi kuyasiza kakhulu lapho imoto imisa ngokuzumayo ingxenye elula kakhulu yomgwaqo noma yawela emgodini odakeni.
Ukuze ugweme noma yikuphi okumangazayo, abashayeli abaningi baqala ukufaka lezi zindlela ngesikhathi sokuqala kweqhwa elikhulu. Vala i-spring efanayo, uma sekukhona kakade kuyo yonke indawo i-asphalt eyomile. Futhi vala ama-hubs nganoma yisiphi isikhathi, uma udinga isikhathi eside kakhulu ukuhamba njengendlela ye-asphalt eyomile. Lena indlela enengqondo, eqinisekisiwe yiminyaka yokusebenza kwabo bonke abasebenzisa kakade ama-hubs (УАЗ Патриот). Ukubuyekeza, izithhombe ziqinisekisa ngokugcwele lolu lwazi. Ngalolu hlelo kulula, luhle futhi lungagcina ilitha lamafutha noma ngaphezulu. Abaningi Bayesaba ukuthi uma usebenzisa ama-hubs avaliwe isikhathi esanele ngokwanele, lokhu kungaba yingozi kakhulu kwibhuloho noma imoto. Кодва конке лоху куйизе. Ezinhlobonhlobo eziningi, kune-plug ekhethekile ephaketheni, okuqinisekisa ukudluliswa kwe-torque njalo engxenyeni yangaphambi ngaphandle kokuba kungenzeka ukushintsha.
Izindlela ezizenzakalelayo
Manje udinga ukukhuluma ngama-hubs othomathikhi. Umehluko wabo oyinhloko kubafowabo-abafowethu umshayeli wukuthi ukuze ubashintshele endaweni oyifunayo, akudingeki ukuba ushiye i-salon yemoto. Ukuze uqale umshini wangaphambili wesondo, xhuma ibhuloho ngokuqondile emgodini womgibeli. Ezimweni ezingavamile, kungadingeka ukuba ucindezele inkinobho eyengeziwe elawula ama-hubs ngokwawo.
Исебенза канджани?
Kunezinketho eziningana zomsebenzi. Ukushayela kungaba yinkampani kagesi efakwe ngaphakathi kwesikhungo futhi ishintshe ама-хабы ку-уаз-469нома энье имодели. I-vacuum noma isimiso se-hydraulic singasetchenziswa futhi ukulawula imodi yokusebenza yale nddlela.
Okuthandwa kakhulu phakathi kwabalandeli bezinto ezingekho emgwaqweni yikhubhu engashintshwa ngokuzimela. Ивулека нгокузензекелайо ума кунэ-крутящий момент эситешини севили. Idizayini ngayinye inezinzuzo zayo. Ngezansi sizoxoxa ngazo ngokuningiliziwe.
Амахабху анегеси кагеси
Лава мадивайси ахланганиса укутхембека окухулу, канье нахо конке окулула квендлела йоквенза нгесандла, окудингека идлулиселе угеси кумото вокулавула, ожикелезайо нехабху. Kunenkinga encane lapha — izibhamu ezithumela zamanje, zisebenza ngaphansi kwezimo ezinzima kakhulu. Lokhu kungcola okudala, izinqubo zokushisa eziyinkimbinkimbi. Ума ухлело лувеле лунгавали, фути имото нгесикхати эсифанеле изохлала не- драйв янгемува. Kulesi simo kuphela abashayeli bamatekisi bazokwazi ukukhipha i-SUV ngaphandle kwempambu.
I-вакуумный механизм
Ngemuva kokushayela kwe-wheel-wheel, ipompo ekhethekile iqala ukukhipha wonke umoya oqoqwe ohlelweni kusukela ekuhlanganiseni kwesondo. Ньенгомпхумела уэйл нкубо, ихабху ливиндживе. Ngesikhathi lapho idrayivu idinga ukuxhunyiwe, uhlelo luzosebenza ngokuphambene nalokho — ukuguqula umjovo womoya ohlelweni.
Kulomklamo, konke kulungile, kodwa kuze kube seqophelweni elithile. Ngeqhwa elibi, izimpawu zenjoloba zingaba nzima, futhi ngesikhathi esinqunyiwe umshayeli wonke wesondo ngeke uvule. Ukubheka ukubuyekezwa, ама-концентраторы на вакууме akavamile ukusebenza isikhathi eside futhi ngenjabulo. Konke ngenxa yokuthi ngokusebenzisa amafutha okunamathisela kuwo wonke umfucumfucu othungayo futhi omanzi uyowela ngqo ngaphakathi kwebhubhisi kanye nezintambo.
Isixazululo esizenzakalelayo sokuzenzakalelayo
Lezi yizona izindlela ezivame kakhulu. Zifakiwe cishe kuzo zonke izimoto ezine полный привод. Njengomshayeli lapha — ukudlulisa ngokwayo kuyinto auto. Lona ngumgomo wama-AVM owaziwa futhi owaziwayo kwi-UAZ Patriot.
Uma umshayeli ehlanganisa ibhuloho necala lokudlulisa futhi i-torque ivela engxenyeni engezansi, idivayisi izovala. Uma uvula i-reverse, isici, ngokulandelana, sizovala futhi sivale futhi, kodwa ngakolunye uhlangothi. Нгомунье ушинтшо олутиле лвеселулеко, ихабху лизошинтша, футхи ло мзузвана узохамбисана нокушайва квиндлела йокудлулисела. Uma usebenzisa izinyathelo zokuhamba ngezinyawo kanye ne-lever yebhokisi lokudlulisa ngokuphindaphindiwe kakhulu, khona-ke ukushaya kuyoba yingozi nakakhulu.
Ума умшайели энкамула я-драйв укусука эгумбини ломгибели, куядингека укуба ушаела ибанга элифушане нгафешея укузе венце я-клатч ивулеке. Uma ungenzi lokhu, i-hub izovulelwa, futhi ungaxhuma noma unqamule ibhuloho ngokuqondile ku-cabin. Lokhu kungenziwa kuze kube yilapho ukushintshwa kwesiqondiso esilandelayo kungavali.
Ихабху, ума ливулекиле, нгеке ливуле нгокуфелеле нгапандле квезинкинга нгесивинини. Ку-внедорожник аманинги (у-уаз акуйона в ехлукиле), ихоно локувула нома укувала я-драйв нгендиза инкуйва купхела нгокукланива куекала локудлулиса. Ngenxa yalokhu, i-synchronizer ku-gear drive ku-axle yangaphambili kufanele ifakwe ohlelweni.
Нгахо-ке, исикхунго эсинджало сикхулулекиле фути сикхулулекиле, кодва купхела лафо кунезимо эзинзима кахулу. Le nddlela idinga ukuphatha ngokucophelela. Imishini kaRaskachka inganciphisa ukuphila kwayo kuze kube yilapho kuphulwa khona. Ukuze unqamule, kubalulekile ukushayela kancane kancane.
Ukunikezwa kwemakethe
Esikhathini sokucwaninga kwamakethe, izinhlobo ezinhlanu zemikhiqizo yazo zonke izinhlobo ze-UAZ ezingekho emgwaqweni ziza emehlweni. Sibheka kuphela лезо zindlela ongakhetha ngazo ezitholakala ekuthengiseni mahhala.
Умхикизо Омдала кахулу
Кузе кубе манже, имакете йемото ингатенга амамодели эндала куназо зонке эзензиве эситшалвени сасе-Ульяновск. Lezi zishintshi zamasondo zifakiwe модели кума модели. Изиндебе эзибухали зокуксхума зибандаканья немихоно янгапхакати. Isihlahla, futhi, sibeka phezu kwe-spline e-axle eseceleni futhi senziwe nge-bolt ekhethekile. I-Bolt iyisisekelo sezinto zonke. Le mikhiqizo ingatholakali ngenxa yokutholakala njalo ezitolo nasezindleko eziphansi — intengo i-ruble engu-500 kuphela.
Имихикизо йе-Эльмо
Ле нкампани ихикиза ама-хабы, афелеле «Охотник» канье не- «Симбиры». Le mikhiqizo ifanelekile ku-UAZ futhi ngokuvamile etholakala ekuthengisweni. Imimiqizo itholakala ezinhumulweni eziningana — nge-switch yokuhlobisa kanye nama-hubs alula ku-UAZ. Izithombe azivezi ngobuhle obukhethekile, kodwa imininingwane ayiyona yalolu hlobo. Интэнго исука кума-рубль ангу-920 куя ку-960. Лоху куиндлеко энгабизи кахулу.
«Усадьба»
Ле микхикизо ифана кахулу налейо айдлуле, кодва ума убхека нгокукофелела, лези зинхлобо номбала охлукиле. Ngaphezu kwalokho, le ndlela ibonakala ngesisindo sokukhanya. Зензиве е-Уфа. Intengo yebhangqa i-ruble engaba ngu-700.
АДС
Кухона кума-хабы «АДС» атенгисва ку-уаз. Нгокувамиле абашайели банелисекиле нгомсебензи, кодва акувона вонке ама-диск абукека эджабулисайо. Endaweni ethile unamathele kakhulu, lokho kuthatha umbono wonke. Kodwa ngokujwayelekile, le mininingwane ibheka kakhulu futhi iqinile. На абасебензи диски налези ступицы нгеке баквази укуфака кап. Kodwa bafeza umsebenzi wabo, futhi eziningi zazo azidingeki.
I-AVM
Mhlawumbe, lo mkhiqizo akufanele uhanjiswe. I-Hubs AVM ku-«U-Patriot» we-UAZ неные йонке imidwebo yamamodeli akhiqizwa eBrazil. Кулула кахулу укуфунда. Ikhwalithi ephezulu ibonakala ngisho nasendabeni. Kuzwakala ukuthi idivayisi kanye ne-механизм yasebenza ngempela. Futhi, le ndlela Ihlome Kahle. Изиндлеко зингафезу квама-рубль ангу-5000. Кодва лези зиндлеко зифанелекиле нгокуфелеле. Umagazini owaziwa ngezimoto wenza ucwaningo oluningi lwawo wonke ama-hubs atholakalayo emakethe. Futhi imiphumela yokuhlolwa ikhombise ikhwalithi ephezulu ngempela yale mikhiqizo. Bobabili onobuhle bemodeli kanye ne-othomathikhi benza imisebenzi yabo ngokucacile nangokucacile.
I-хабы egibele ku-«АВМ» ye-UAZ iyatholakala ezinguqulweni ezine. Zonke zifanele zonke izinhlobo ze-off-road, ngisho nokufaka i-GAZ-69. Esikhathini sokuhlela, kunezibonelo zombili ezizenzakalelayo nezomqulu, zombili ezijwayelekile futhi eziqinisiwe.
Ukuze uqinisekise ikhwalithi yalo mkhiqizo, kuyadingeka ukuba ujwayele ukubuyekezwa okuningi, okulotshwe ngabanikazi bezinto ezingekho emgwaqweni ezakhiwe yisitshalo se-Ульяновск. Labo okungenani abasebenzise lezi zindlela ezimbalwa baqinisekisa ukuthi imikiqizo ye-AVM ayinakhulisa i-hubs engcono kakhulu ku-UAZ Patriot.
Нгафезу квале михикизо эзитоло зезимото унгабона ухлело «Русь» и «Риф». Lezi zinhlelo ezisezingeni eliphansi, kodwa nazo zithembekile.
Укуфака
Укухелва квэ-муфта кулула кахулу. Okokuqala, kubalulekile ukuthatha indawo ngendlela efanele ngendlela efakiwe ngaphambili. Ngenxa yalokhu kubalulekile ukucabangela izinga lokuyinkimbinkimbi lokungaqedi izibopho.